reklama

Slušnosť

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Moji rodičia ma učili, aby som bol čestný, slušný, ohľaduplný, aby som mal súcit s ľuďmi , ktorí nemajú ľahký život, aby som neubližoval zvieratám, a aby som otváral dvere ženám.

 Neskôr som sa dopracoval k tomu, že zdravím každého prvý, otváram dvere mužom i ženám, vždy sa na nich usmejem, vždy pomôžem, vždy prídem všade v čas. Bezdomovcom na uliciach a zbierkam na kadečo som vždy prispel nejakým eurom.

 Všetky tieto veci už dávno robím automaticky, bez rodičovskej cenzúry, ak som niečo urobil zle.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Ale dnešný svet je trocha iný od toho, kde som vyrastal. Ženy už neďakujú, ak im otvoríš dvere, bezdomovec nechce peniaze na polievku, ale na výherný automat, prísť niekde na čas je známkou tvojej slabosti, a čestnosť je veľké mínus v tvojom profile.

 Ale keď dnes svoje deti vychovávam k láske, tolerancii a porozumeniu, nerobím chybu? Môžu sa aj s týmito charakterovými vadami stať ...poslancom?

Richard Gajarský

Richard Gajarský

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som konštruktér, čo každý deň navrhuje niečo nové, ale som človek, čo prežíva stále to isté. Niekedy sa cítim ako z inej planéty. Ale čo keď nie som iný ja, ale vy? Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu